До уваги клієнтів УДКСУ у м.Новомосковську

УДКСУ у м.Новомосковську повідомляє, що в системі дистанційного обслуговування клієнтів Казначейства через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» розширився перелік функцій.  Список документів, якими тепер можуть обмінюватись орган Казначейства та клієнти Казначейства:

- Документи щодо планових показників установи;

- Розподіли відкритих асигнувань та розпорядження на виділення асигнувань МБ;

- Реєстри зобов’язань та підтвердні документи;

- Платіжне доручення на перерахування коштів з рахунків, відкритих на ім’я клієнта Казначейства;

- Виписки з рахунків, відкритих на ім’я клієнта Казначейства.

 У зв’язку з вищевикладеним внесено зміни до анкети клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування та до типового договору про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство». Зразки документів розміщено на офіційному Веб-порталі Державної казначейської служби України (www.treasury.gov.ua) у рубриці «Електронні сервіси».

Доступ до нових функціональних можливостей  розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, які вже обслуговуються через систему дистанційного обслуговування, можуть отримати уклавши додатковий договір до Договору про дистанційне обслуговування з використанням ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» (проект додаткового договору розміщено на офіційному Веб-порталі Державної казначейської служби України (www.treasury.gov.ua) у рубриці «Електронні сервіси»). Нові клієнти, які виявили бажання підключитися до системи дистанційного обслуговування мають заповнювати оновлену анкету, на підставі якої слід укладати оновлений договір.

 

 

Відділ з питань внутрішньої політики, інформації та прес-служби