Веб - портал електронних послуг Пенсійного фонду

З 1 жовтня 2012 року працює веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки нововведенню на свою електронну адресу кожен пенсіонер може отримувати дані про власну пенсію, застраховані особи – про внески, сплачені за них роботодавцями, а платники – інформацію щодо звітності та багато іншого. З 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки  новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом. Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат  часу можуть скористатись наступними електронними послугами: - отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку; - здійснювати  контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та  впливають на  пенсійні права (для працюючих); - отримувати  відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо; - подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників); - подавати скарги до органів Пенсійного фонду; Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом! Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).   Начальник управління                                                                                 А.О.Косова
Відділ з питань внутрішньої політики, інформації та прес-служби