Звіт про стан роботи Новомосковського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області

Робота Новомосковського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області  протягом січня – березня 2017 року була направлена на забезпечення реалізації закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення їх якості і своєчасного розгляду, попередження випадків повторних звернень, зменшення кількості громадян, які змушені звертатись на особистий прийом  до Новомосковського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області.

В управлінні працюють постійні «гарячі» телефонні лінії, на яких чергують відповідальні спеціалісти  для надання відповідей з питань пенсійного забезпечення. Також проведено 3 прямих телефонних ліній з першим заступником начальника управління. На протязі звітного періоду на „гарячу” телефонну лінії надійшло 624 звернення.

Номери телефонів прямих та «гарячих» телефонних друкуються в місцевих газетах.

Посадовими особами управління проводяться виїзні прийоми в селищних радах, на підприємствах, в установах та організаціях міста і району. За звітний період проведено 29 виїзних прийомів, на яких було прийнято 349 осіб.

Також, постійно проводяться виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів, які пересуваються на візках та осіб, яким виповнилось 80 і більше років. Протягом звітного періоду за місцем проживання було відвідано 21 осіба.

Під час виїзних прийомів використовується локальний варіант програмного забезпечення АСОПД/КОМТЕХ в ноутбуці для надання конкретних та вичерпних відповідей з питань перерахунків пенсій, підвищень та надбавок, набуття права на перерахунок по заліку страхового стажу та забезпечення перевірки наявності права на призначення пенсій за всіма законодавчими актами.

Згідно затверджених графіків в управлінні ведеться особистий прийом громадян посадовими особами та керівниками структурних підрозділів управління. За звітний період  на особистому прийомі побувало 118 осіб.

Посадові особи та керівники структурних підрозділів несуть особисту відповідальність за якість та обґрунтованість відповідей, недопущення випадків безпідставної передачі розгляду звернень.

Діловодство із зверненнями громадян та контроль за строками виконання ведеться. На протязі першого кварталу  2017 року надійшло 36 письмових звернень, що на 8 звернень менше ніж за відповідний період 2016 року. Скарг на дії посадових осіб управління протягом звітного періоду не було.  Повторних звернень за звітний період  не надходило.

Аналіз тематики звернень свідчить, що переважна більшість стосується питань перерахунку та виплати пенсій.

Спеціалістами Ново московського відділу обслуговування громадян проводиться перевірка наявності прав у особи, що звернулася з призначенням пенсії за всіма законодавчими актами.

У прийомній громадян нашого управління спеціалістами за січень – березень 2017 року прийнято 6730 громадянин, що на 30%  більше, ніж за відповідний період 2016 року, з різноманітних питань:

- надано консультацій 3062 особам;

- прийнято документів для призначення пенсій у 301 осіб;

- прийнято документів для перерахунку пенсій у 608 осіб;

- видано довідок про розмір пенсій 1450 особам;

- прийняті заяви щодо заміни адреси, на виплату пенсій через установи банків або через відділення зв’язку, поновлення виплати пенсій, виплату пенсій за довіреністю від 574 осіб;

- прийняті документи на оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії від 592 осіб;

- забезпечене оформлення та видача пенсійних посвідчень 345 особам.

Станом на 31.03.2017 року до управління звернулось така кількість внутрішньо переміщених осіб:

12 пенсіонерів з Донецької та Луганської областей, щодо запиту електронних пенсійних справ, які поставлено на облік та виплачуються пенсії.

Прийом пенсіонерів ведеться на першому поверсі управління за адресою вул. В.Ковалівка,10а . Для забезпечення безперешкодного доступу до управління  осіб з обмеженими фізичними можливостями вхід за адресою: вул. В.Ковалівка, 10а обладнаний  пандусом, який відповідає всім необхідним нормам. Приміщення управління обладнані кнопками швидкого виклику для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Забезпечено жорсткий контроль за дотриманням строків надання відповідей по зверненням громадян. На виробничих нарадах проводиться аналіз звернень громадян з метою недопущення надання відповідей не по суті порушених у них питань та повторних звернень. Всі звернення розглядаються у встановлені законодавством терміни, заявникам надаються повні та обґрунтовані письмові відповіді. Всі звернення були виконані у встановлений термін. Прострочених та невиконаних не було.

Для попередження фактів неякісного розгляду звернень громадян, недопущення порушень етики службової поведінки державного службовця, запобігання порушень пенсійного законодавства та підвищення професійного рівня спеціалістів управління в кожному відділі щомісячно проводяться виробничі наради та технічно-правові навчання.

Постійно оновлюється інформація на стендах про години прийому громадян, графіки особистого прийому керівництва органів Фонду, зміни в пенсійному законодавстві.

Управлінням для забезпечення інформування громадськості про основні напрями пенсійного реформування, роз’яснення нормативно-правових актів з пенсійного забезпечення та висвітлення діяльності органів Фонду протягом січня – березня 2017 року в місцевих ЗМІ та на офіційних веб-сайтах міськвиконкому та райдержадміністрації розміщено 111 матеріалів, проведено: 38 - виступів в мережі радіомовлення, 38 – плинних рядків на телебаченні, 3 - «круглих столів», 1 - семінар, 20 - зустрічей в трудових колективах, з керівниками підприємств та організацій.

Аналіз стану роботи управління із зверненнями громадян періодично друкується в місцевих  газетах та розміщується на офіційних веб-сайтах міськвиконкому та райдержадміністрації.

 

Начальник управління                                                           А.О.Косова

Відділ з питань внутрішньої політики, інформації та прес-служби