Аналітична довідка за результатами проведення оцінки ефективності здійснення структурними підрозділами виконкому міської ради контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови Дніпропетровської облдержадміністрації, розпорядженнями міського голови

За період з 01.01.2014 по 31.10.2014 року до виконкому міської ради надійшло 3238 службових документа (проти 5040 за аналогічний період 2013 року), у тому числі контрольних – 1177 (проти 1653), що становить 36,3 % від загальної кількості. За видами кореспондентів більшу частину контрольних документів було надіслано облдержадміністрацією та обласними галузевими управліннями – 1346 (41,5% від загальної кількості контрольних документів). 

Контроль за виконанням документів здійснюється за допомогою автоматизованої системи діловодства «Облік-ОДА». У програмі ведеться облік вхідних, вихідних документів виконкому та облік виконання контрольних документів.

У загальній масі контрольних документів депутатські запити та звернення народних депутатів становлять 2,2 % (на 5,4 % у 2013 році); депутатські запити та депутатські звернення депутатів місцевих рад –2,2 % (зменшення становить 7,9%); розпорядження  голови облдержадміністрації –  9,4 % (проти 11,4 % у 2013 році); доручення голови облдержадміністрації – 3,1 % (проти 4,5 % у 2013 році); телефонограми та факсограми – 511 (15,8 %).

На постійному контролі виконкому перебуває виконання завдань, визначених у дорученнях, розпорядженнях та протоколах нарад голови облдержадміністрації. Всі вони знаходяться на постійному контролі і на їх виконання в установлені терміни надаються відповіді та інформації, вживаються заходи щодо своєчасного і якісного їх розгляду. Протягом 10-ти місяців поточного року надійшло 42 доручення (3,6 % від кількості контрольних документів) та 122 розпорядження (10,4%) голови Дніпропетровської облдержадміністрації.

Всі вони вчасно розглянуті виконавцями. 4.2 % з них продовжують перебувати на довготривалому контролі.

Найбільшу кількість службових документів опрацьовано такими структурними підрозділами виконкому:

  • першим заступником міського голови з питань народно-господарського комплексу, управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва, комунальними підприємствами міста – 1122 документів (32,6 %);
  • заступником міського голови з питань соціального захисту населення та розвитку соціально-культурної сфери та підрозділами соціальної сфери – 438 (13,5%);
  • відділом з питань внутрішньої політики, інформації та прес-служби  - 315 (9,7%);
  • управлінням економіки – 279 (8,6%);
  • фінансовим управлінням - 223 (6,8%);
  • відділом земельних відносин – 210 (6,4%);
  • апаратом управління виконкому – 460 (14,2 %).

Високий рівень роботи з контрольними документами (в тому числі  якість та правильність оформлення відповідей) можна відзначити в управлінні праці та соціального захисту (Горбач Г.М.), відділі з питань внутрішньої політики, інформації та прес-служби (Хорішко І.В.), фінансовому управлінні (Дакова Т.Д.), відділі земельних відносин (Чорний В.М.).

Низьким залишається рівень підготовки документів комунальними підприємствами Новомосковської міської ради.

Допущено зрив строку виконання восьми документів (0,7 % від загальної кількості), виконання шести з них було доручено першому заступнику міського голови Козлову О.П., та по одному – директору МКП «Новомосковський комбінат комунальних підприємств»; секретарю міської ради Мазуру Б.В., управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва.

Зберігається тенденція до подання матеріалів на підпис керівництву в останній день строку виконання документів. Тому під загрозою зриву строків виконання перебуває майже третина документів. Особливо це стосується контрольних документів з довгостроковими термінами, коли  на опрацювання завдань надано достатньо часу.

З метою підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення персональної відповідальності за своєчасне і якісне виконання документів  загальним відділом систематично вживається ряд заходів, а саме:

  • проводиться щоденний моніторинг виконання контрольних документів;
  • до відома заступників міського голови, керівників структурних підрозділів виконкому систематично доводяться плани здійснення контролю, переліки невиконаних контрольних документів для реагування та вжиття відповідних заходів;
  • запроваджено попереднє нагадування про термін виконання довгострокових документів за допомогою електронної пошти.

Керуючись методикою проведення оцінки ефективності здійснення органами виконавчої влади контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України (надалі - Методика оцінки ефективності контролю за виконанням завдань), затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 18.05.2011 №522, розпорядженнями голови Дніпропетровської облдержадміністрації від 15.08.2014  Р-467/0/3-14 та міського голови від 03.10.2014 року № 275-р  «Про проведення оцінки ефективності здійснення контролю» у виконавчому комітеті створено робочу групу по визначенню оцінки ефективності здійснення контролю.  Після завершення роботи, звіт про ефективність здійснення контролю буде надано до Дніпропетровської облдержадміністрації та розміщено на офіційному веб-сайті Новомосковської міської ради.

 

Начальник загального відділу О.К.Грудська