Облікова картка
Номер облікової картки: 
5 056
Вид: 
Рішення виконкому
Форма зберігання документа: 
Паперова

РІШЕННЯ

№564/0/6-18 від 21.09.2018

Про затвердження Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті Новомосковської міської ради

Керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» (далі – Постанова), наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємства, в установах і організаціях», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181, розпорядженням голови Дніпропетровської облдержадміністрації від 07.06.2018 року № Р-320/0/3-18 «Про затвердження Інструкції з діловодства в Дніпропетровській обласній державній адміністрації» та з метою приведення розпорядчих документів у відповідність з чинним законодавством, виконавчий комітет Новомосковської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити Інструкцію з діловодства у виконавчому комітеті Новомосковської міської ради (далі – Інструкція), що додається.

2. Керівникам управлінь та відділів міської ради, виконавчого комітету, комунальних підприємств забезпечити вивчення та дотримання вимог Інструкції працівниками структурних підрозділів та комунальних підприємств під час документування управлінської діяльності.

3. Керівникам відокремлених структурних підрозділів, рекомендувати керівникам комунальних підприємств та закладів з урахуванням специфіки своєї діяльності. привести у відповідність з Постановою власні інструкції з діловодства.

4. Рішення виконавчого комітету від 28.10.2013р. № 536 «Про затвердження Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті Новомосковської міської ради», від 17.01.2018 року № 61/0/6-18 «Про внесення змін до Інструкції з діловодства у виконавчому комітеті Новомосковської міської ради» вважати такими, що втратили чинність, з 01.10.2018 року.

5. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на загальний відділ виконавчого комітету, контроль – на керуючого справами Чуднівець А.С.

 

В.о. міського голови,

секретар міської ради                                                           С.Г.Горошко