Облікова картка
Номер облікової картки: 
1 313
Джерело інформації: 
Загальний Відділ
Галузь: 
Місцеве самоврядування
Вид: 
Рішення виконкому
Форма зберігання документа: 
Паперова
Місце зберігання документа: 
Загальний відділ
Ключові слова: 

РІШЕННЯ

№9 від 28.01.2015

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2014 році
Протягом 2014 року робота зі зверненнями громадян у виконкомі Новомосковської міської ради велася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»», розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 27.02.2014р. №Р-130/0/3-14 «Про роботу із зверненнями громадян у 2013 році та її вдосконалення у 2014 році».
Протягом 2014 року на розгляд до міськвиконкому надійшло 2182 звернення громадян. З них: з державної установи "Урядовий контактний центр" отримано 480 звернень (22% від загальної кількості); з "Контакт-центру "Гаряча лінія облдержадміністрації" – 250 звернень (11,5%);
Безпосередньо від громадян надійшло 1452 звернення (проти 2366 в 2013р.), що на 38,6 % менше, ніж минулого року та становить 66,5% від загальної кількості.
Слід зазначити, що у порівнянні з 2013 роком на 41,7% зменшилася кількість колективних звернень – 88 у 2014 році  проти 151 у 2013 році. Повторних звернень зареєстровано 5 (проти 13 у 2013 році) що становить 0,4 % від загальної кількості звернень.
Громадянами в зверненнях порушено 1460 питань, головними з яких, як і минулого року, залишаються питання: земельних відносин – 305 звернень; комунального господарства – 206; житлової політики – 215; соціального захисту – 352, архітектури та містобудування – 224, торгівлі – 14 (з них стихійна торгівля – 6).
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилася кількість звернень з питань соціального захисту –  на 70,7%.
Зменшилась, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин - на  48%; транспорту і зв’язку –  на 45,5%; охорони здоров'я – на 33,3%; питань праці і заробітної плати – на 77,7%; комунального господарства – на 59,3%; екології та природних ресурсів – на 71,7%; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – на 85,4%.
Розпорядженням міського голови від 08.01.2013 року № 5-р "Про організацію прийому громадян у виконавчому комітеті Новомосковської міської ради" затверджено графік особистого прийому громадян міським головою та його заступниками. До керівництва виконкому протягом 2014 року звернулися 137 громадян або 9,5 % від загальної кількості. 
Слід відзначити позитивну тенденцію до вирішення питань, порушених у зверненнях. Так, вирішено позитивно 53,7% звернень; дано роз’яснення на 38,7%; відмовлено у задоволені  - 2%.
Необхідно відзначити високий рівень роботи зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення (Горбач Г.М.), комунальному підприємстві «Новомосковськтеплоенерго» (Федорченко В.А.). Також, у 2014 році значно підвищився рівень розгляду звернень громадян в «КК «КомЕнерго-Новомосковськ» (Тарасюк В.Й.), КП «Новомосковськ водоканал» (Головко О.М.). Відмічається також покращення організації роботи зі зверненнями громадян у відділі містобудування та архітектури (Майстренко І.В.) та комунальному підприємстві "Новомосковський комбінат комунальних підприємств"(Чупраков А.Г.)
Враховуючи вищезазначене, з метою забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян» та керуючись Конституцією України і Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради 
ВИРІШИВ:
  1. Інформацію загального відділу про стан роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах та установах міста в 2014 році прийняти до відома.
  2. Керівникам управлінь, відділів, служб виконкому, комунальних підприємств та інших установ міста:
2.1.Сприяти створенню необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади.
2.2.Забезпечувати своєчасний розгляд звернень і одержання громадянами обґрунтованої відповіді на них, особливу увагу приділяти вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян соціально незахищених категорій.
2.3.Вживати заходи дисциплінарного впливу до осіб, які допустили порушення законодавства про звернення громадян або формально підійшли до вирішення питань, порушених у зверненнях.
2.4.Щокварталу (до 5 числа місяця, наступного за звітним) надавати інформацію про роботу зі зверненнями громадян до загального відділу виконкому.
  1. Загальному відділу (Грудська О.К.) :
3.1.Посилити контроль за своєчасним розглядом звернень громадян.
3.2.Забезпечити надання методичної допомоги спеціалістам, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах виконкому.
3.3.Здійснювати постійний моніторинг роботи із зверненнями громадян у відділах, управліннях, службах виконкому та підприємствах міста.
  1. Начальнику управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва (Устименко С.Д.) забезпечити недопущення порушень термінів розглядів звернень громадян та притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб, винних у порушенні термінів розгляду звернень. Інформацію про вжиті заходи надати у термін до 01.03.2015 року.
  2. Координацію роботи по виконанню даного рішення покласти на начальника загального відділу Грудську О.К., контроль - на керуючого справами виконкому Марченко І.М.

​Міський головаС.А.Мороз

Підготував:

спеціаліст І категорії загального відділуМ.Ю. Марченко
 
Узгоджено:
керуючий справами виконкомуІ.М. Марченко
начальник загального відділу О.К. Грудська
начальник юридичного управлінняО.В.Мартинюк