Облікова картка
Номер облікової картки: 
1 049
Джерело інформації: 
Фінансове Управління
Галузь: 
Бюджет міста
Вид: 
Рішення виконкому
Форма зберігання документа: 
Паперова
Місце зберігання документа: 
Загальний відділ

РІШЕННЯ

№258 від 23.07.2014

Про підсумки виконання бюджету міста Новомосковська за І півріччя 2014 року
У І півріччі 2014 року до місцевого бюджету надійшло доходів загального і спеціального фондів  у обсязі 116693,8 тис.грн., що становить 50,7 відсотка від уточненого плану на рік.
Доходи загального фонду місцевого бюджету  виконано на 103125,3 тис.грн., що складає 96,7 відсотка від уточненого плану на звітний період, у тому числі власні надходження – на 25391,8 тис.грн. або 107,3 відсотка, дотація вирівнювання з державного бюджету – 34119,4 тис.грн. або 94,7 відсотка, субвенції з державного бюджету на надання соціальних гарантій – 43555,0 тис.грн. або 93,0 відсотка.
Розрахункові показники Міністерства фінансів України по доходах, що враховуються при визначені міжбюджетних трансфертів за січень-червень п.р. виконані на 100,5 відсотка (при плані 15949,8 тис.грн. отримано 16036,4 тис.грн.).
Порівняно з відповідним періодом минулого року до загального фонду бюджету міста за власними надходженнями отримано доходів більше на 1823,6 тис. грн.
По спеціальному фонду при плані на звітний період (без власних надходжень бюджетних установ та трансфертів з державного бюджету) 5221,5 тис.грн.  доходи склали 5523,5 тис.грн. або 105,8 відсотка та на 842,0 тис.грн. більше надходжень 2013 року.
Найбільшу питому вагу у загальному обсязі власних доходів бюджету -   62,9 відсотка - складає податок на доходи фізичних осіб. При нормативі відрахувань 50 відсотків до бюджету міста зазначеного податку зараховано 15964,1 тис.грн., що складає 100,6 відсотка від планових показників. У порівнянні з відповідним періодом минулого року податку з доходів   фізичних осіб зараховано більше на 196,0 тис.грн.
Плати за землю надійшло 8128,0 тис. грн., що  складає 114,2 відсотка, у тому числі зараховано до бюджету орендної плати за землю – 4683,3 тис. грн., або 125,5 відсотка, податку на землю – 3444,7 тис.грн., або 101,7 відсотка.
Плати за оренду майна підприємств, що перебувають у комунальній власності, у звітному періоді надійшло до бюджету міста   217,8 тис.грн., що на 15,6 тис.грн. більше показників відповідного періоду 2013 року, та на 6,8 тис.грн. більше запланованого.
Збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності у 1 півріччі отримано 296,9 тис.грн., що становить 105,8 відсотка від запланованого та на 22,9 тис.грн. більше надходжень попереднього року.
З надходжень спеціального фонду найбільшу питому вагу має єдиний податок, якого за 6 місяців поточного року отримано 5394,0 тис.грн. або 108,0 відсотка від запланованого та на 1008,8 тис.грн. більше ніж у 2013 році. Крім того, надходження збору за першу реєстрацію транспортних засобів скали 29,5 тис.грн., збору за провадження торгівельної діяльності нафтопродуктами 26,4 тис.грн., екологічного податку 37,3 тис.грн., пайових внесків в розвиток інфраструктури 19,8 тис.грн. Також, до спеціального фонду бюджету зараховано власних надходжень бюджетних установ – 2100,3 тис.грн., субвенцію з державного бюджету на будівництво, ремонт та утримання доріг комунальної власності – 980,1 тис.грн. та субвенцію на погашення заборгованості з різниці в тарифах – 4964,7 тис.грн.
Податкова заборгованість до міського бюджету склала – 2639,7 тис.грн. та збільшилась у порівнянні з початком року на 1144,0 тис.грн. Найбільша заборгованість у загальному обсязі недоїмки до міського бюджету утворилася з податку на доходи фізичних осіб – 1826,0 тис.грн., плати за землю – 428,4 тис.грн.
Уточнений план по  видатках загального фонду бюджету міста на І півріччя 2014 року затверджений у обсязі 114655,7 тис.грн. при касовому виконанні  105250,3 тис.грн.,  або 91,8 відсотка. 
Видатки на соціально-культурну сферу  проведено у сумі 97150,9   тис.грн., що становить 92,3  відсотка видатків загального фонду бюджету.  У тому числі, проведені  видатки на утримання установ та проведення заходів по галузях:
  • освіти – 41994,6 тис.грн., що становить 95,7 відсотка від уточненого плану та 104,8 відсотка від аналогічного показника минулого року;
  • охорони здоров’я – 6826,3 тис.грн. (901,1 та 97,0 відсотка відповідно);
  • культури –  2960,3 тис. грн. (87,9 та 102,3 відсотка відповідно);
  • соціального захисту населення – 44788,7 тис.грн. (92,2 та 108,8 відсотків відповідно);
  • фізичної культури та спорту – 581,0 тис. грн. (77,6 та 89,0 відсотка відповідно).

На виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери  міста з нарахуваннями (КЕКВ 2111, 2120, 2282) спрямовано 48924,0 тис.грн. або 46,5 відсотка загального обсягу видатків.

Видатки на харчування (КЕКВ 2230, 2282) профінансовані у обсязі 2433,3 тис.грн., у тому числі по установах освіти – на 2416,4 тис.грн.(дошкільні заклади освіти – 972,4 тис.грн, загальноосвітні школи – 1444,0 тис.грн), по установах охорони здоров”я – на 11,3 тис.грн., по установах соціального захисту – на 5,6 тис.грн.;  на медикаменти та перев’язувальні засоби (КЕКВ 2220,2282) витрачено 183,2 тис.грн. З загальної суми витрат на медикаменти безкоштовно їх надано на 165,9 тис грн, з них ветеранам та інвалідам війни  – 42,0 тис. грн.,у тому числі за рахунок субвенції з обласного бюджету – 2,1 тис.грн, хворим на фенілкетонурію – 81,8 тис.грн, онкохворим – 10,8 тис.грн.

На  розрахунки за спожиті бюджетними установами  енергоносії  (КЕКВ 2270, 2282) у звітному періоді спрямовано  за рахунок загального фонду 7283,0 тис.грн., що на 2964,7 тис.грн. менше, ніж за аналогічний період минулого року. Зазначені кошти спрямовано на оплату послуг теплопостачання – 4781,5 тис.грн., послуг водопостачання та водовідведення – 380,4 тис.грн., електроенергії – 1030,8 тис.грн., природного газу – 1090,3 тис.грн. По спеціальному фонду бюджету розрахунки за енергоносії проведено в обсязі 13,8 тис.грн., у тому числі на оплату послуг теплопостачання – 3,3 тис.грн., послуг водопостачання та водовідведення – 2,3 тис.грн., електроенергії – 8,2 тис.грн.

За рахунок коштів субвенції з державного бюджету проведено виплату допомог сім”ям з дітьми,  інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, малозабезпеченим сім’ям у обсязі 35586,3 тис.грн., забезпечено фінансування пільг та субсидій населенню на суму 7506,1 тис.грн., на підтримку сімейних форм виховання дітей спрямовано 462,6 тис.грн.

Касове виконання міських програм соціального захисту населення склало 259,4 тис.грн., фактичні видатки – 490,1 тис.грн., у тому числі, проведено безкоштовне зубопротезування 5 осіб на суму 7,6 тис.грн.; компенсацію за надані соціальні послуги отримали 95 осіб на суму 76,9 тис.грн., забезпечено слуховими апаратами 4 осіб на суму 5,2 тис.грн. Обсяг фінансування матеріальної допомоги склав 172,7 тис.грн.. Допомогу отримали 31 воїна-інтернаціоналіста, 5 членів сімей воїнів, що загинули в Афганістані, 10 громадян на поховання, 208 громадян, що опинилися у скрутній життєвій ситуації, 4 ради ветеранів; оздоровлено 984 дітей, у тому числі 16 дітей у спортивно-оздоровчому клубі «Дельта», та придбано 27 путівок.

Видатки на житлово–комунальне господарство, капітальне будівництво та природоохоронні заходи у І півріччі 2014 року профінансовані у обсязі 2902,9 тис.грн., у тому числі на погашення кредиторської заборгованості 2013 року – 1011,1 тис. грн. та благоустрій міста – 1659,9 тис.грн. 

В межах асигнувань бюджету розвитку за звітний період профінансовано 1384,5 тис.грн. Кошти бюджету розвитку здебільшого спрямовані на погашення кредиторської заборгованості, що утворилася станом на 01.01.2014 року та оплату робіт по будівництву водопроводу по вул. Челюскіна. У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 року №65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» операції з погашення кредиторської заборгованості за капітальними видатками здійснюються виключно в обсягах, що відповідають обсягам, встановленим за результатами контрольних заходів Державної фінансової інспекції. Оскільки станом на 01.07.2014 року фінансовою інспекцією не здійснювались контрольні заходи з перевірки достовірності обсягів кредиторської заборгованості розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету з оплати товарів, робіт і послуг, на закупівлю яких поширюється дія Закону України «Про здійснення державних закупівель», касове виконання за видатками бюджету розвитку погашення кредиторської заборгованості, що утворилася станом на 01.01.2014 року, відсутнє.
Станом на 01 липня 2014 року кредиторська заборгованість  з соціальних виплат, що здійснюються за рахунок коштів субвенції з державного бюджету, склала 2149,5 тис.грн. 
Кредиторська заборгованість бюджетних установ по загальному фонду бюджету станом на 01 липня  2014 року зросла в порівнянні з початком року на 202,1 тис.грн. та склала 1644,0 тис.грн., у тому числі: по видатках на харчування - 103,4 тис.грн., по розрахунках за спожиті енергоносії – 5,0 тис.грн., по оплаті послуг, крім комунальних – 685,4 тис.грн., по придбанню предметів, матеріалів, обладнання  – 364,5 тис.грн., по видатках центру первинної медичної допомоги  – 105,9 тис.грн. Кредиторська заборгованість бюджетних установ по спеціальному фонду станом на 01 липня 2014 року склала 3937,9 тис.грн. Зростання кредиторської заборгованості спричинене несвоєчасним проведенням касових розрахунків органом Державної казначейської служби України, а також невиконанням у звітному періоді плану надходження дотації вирівнювання.
З метою забезпечення у 2014 році фінансування соціально-захищених статей видатків бюджету, а саме, оплати праці працівників бюджетної сфери та нарахувань на заробітну плату, придбання продуктів харчування і медикаментів, оплати енергоносіїв та комунальних послуг, видатків на забезпечення функціонування первинного рівня медичної допомоги рішенням міської ради від 29 січня 2014 року №995 «Про бюджет міста Новомосковська на 2014 рік» дано згоду на отримання короткотермінових позичок за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку. Протягом звітного періоду отримано та повністю повернуто 2511,0 тис.грн. позички.
Кошти резервного фонду виконавчого комітету міської ради у січні-червні 2014 року не використовувались.
З метою підвищення рівня відповідальності заступників міського голови, керівників галузевих управлінь, відділів та комітетів виконавчого комітету міської ради, відповідно до  вимог  Бюджетного  кодексу України,  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» зі змінами та доповненнями  виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
  1. Схвалити звіт щодо виконання показників бюджету міста Новомосковська за І півріччя 2014 року та направити його в установленому порядку до міської ради.
  2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь, відділів та комітетів виконавчого комітету міської ради - головним розпорядникам  коштів місцевого бюджету:
  • тримати на особистому контролі стан виплати заробітної плати працівникам підпорядкованих бюджетних установ; організувати своєчасну реєстрацію розпорядниками коштів міського бюджету фінансових зобов’язань з виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ для своєчасного отримання короткотермінових позичок; забезпечити виплату заробітної плати відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці, розміру мінімальної заробітної плати та термінів її виплати;
  • підвищити відповідальність керівників підпорядкованих установ та організацій щодо попереднього та поточного контролю за цільовим та ефективним використанням коштів і матеріальних цінностей, достовірністю звітності, а також збереженням державного майна; посилити внутрішній фінансовий контроль в управліннях, відділах,  у розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів на всіх стадіях бюджетного процесу у відповідності до статей 22, 26 Бюджетного кодексу України;
  • з метою запровадження результативних заходів економного та раціонального використання коштів і посилення фінансово-бюджетної дисципліни проаналізувати затверджені плани заходів, забезпечити їх безумовне виконання та подання якісної інформації відповідно до вимог рішення виконавчого комітету Новомосковської міської ради від 27.03.2013 року №139;
  • забезпечити систематичний контроль за станом розрахунків за енергоносії, спожиті бюджетними установами у поточному році, не допускаючи при цьому  заборгованості;
  • забезпечити своєчасне проведення процедури закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, на які поширюється дія Закону України «Про здійснення державних закупівель» (у разі потреби);
  • взяти під особистий контроль реалізацію заходів з енергозбереження в бюджетній сфері міста;
  • постійно проводити роботу щодо попередження утворення  дебіторської та кредиторської  заборгованості та вжити заходів щодо збереження товарно-матеріальних цінностей підвідомчих установ;
  • забезпечити контроль за дотриманням підпорядкованими бюджетними установами  вимог щодо якості та своєчасності підготовки та надання звітів, контрольних завдань, тощо.
  1. Комісії виконавчого комітету міської ради активізувати роботу щодо забезпечення своєчасності і повноти сплати загальнодержавних податків і зборів (обов’язкових платежів), скорочення заборгованості з належних платежів до бюджетів усіх рівнів.
  2. Фінансовому управлінню:
  • вжити заходів щодо забезпечення стовідсоткового фінансування соціально-захищених статей бюджету, у першу чергу заробітної плати працівникам бюджетних установ та нарахувань, придбання продуктів харчування та медикаментів,  комунальних послуг та енергоносіїв,  не допускаючи утворення заборгованості з зазначених видатків;
  • забезпечити проведення аналізу резервів збільшення надходжень до місцевого бюджету.
  1. Управлінню праці та соціального захисту населення:
  • забезпечити у повному обсязі освоєння коштів субвенцій з державного бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення та здійснювати контроль за цільовим і ефективним використанням бюджетних коштів.
  1. Рекомендувати  об’єднаній Державній податковій інспекції у місті Новомосковську та Новомосковському районі (А.В.Чуб):
  • забезпечити у 2014 році надходження у повному обсязі  податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів у обсягах, затверджених розписами на 2014 рік;
  • вжити заходів щодо збільшення надходжень податку на доходи фізичних осіб, а саме, легалізації заробітної плати та її виплати у розмірах не менше визначеного темпу зростання мінімальної заробітної плати;
  • підвищити організаційний рівень заходів щодо зменшення податкового боргу.
  1. Рекомендувати  управлінню Державної казначейської служби України у м.Новомосковську Дніпропетровської області (О.І.Іванова):
  • активізувати роботу щодо забезпечення своєчасного та в повному обсязі проведення касових видатків та недопущення накопичення залишків бюджетних коштів на реєстраційних рахунках розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.
  1. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти  на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень, контроль залишаю за собою.
  2. Загальному відділу виконавчого комітету міської ради (О.К.Грудська) надати відповідальним особам дане рішення для виконання.

Міський голова С.А.Мороз

Підготував:

Заступник міського голови-начальник фінансового управління Т.Д.Дакова

Узгоджено:

Керуючий справами І.М.Марченко

В.о. начальника юридичного управління О.В.Мартинюк