Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року по виконавчому комітету Новомосковської міської ради

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 27.02.2014р. №Р-130/0/3-14 «Про роботу із зверненнями громадян у 2013 році та її вдосконалення у 2014 році» виконком Новомосковської міської ради приділяє значну увагу роботі зі зверненнями громадян.
За звітний період на розгляд до міськвиконкому від громадян міста надійшло 765 звернень (707 за аналогічний період 2014р., що на 7,5%  меньше ніж цього року). З них: 760 заяв, 4 скарги, 1 пропозиція. Кількість колективних звернень – 64 (37 у 2014 році) або 8,4%; повторних звернень – 9 (3 у 2014 році), що становить 1,2%  від загальної кількості звернень громадян.
Розпорядженням міського голови від 08.01.2013 року № 5-р "Про організацію прийому громадян у виконавчому комітеті Новомосковської міської ради" затверджено графік особистого прийому громадян міським головою та його заступниками. До керівництва виконкому протягом І півріччя 2015 року звернулося 96 громадян (проти 75 в 2014р., що на 21,8%  меньше ніж цього року) або 12,6 % від загальної кількості. Графіки особистих прийомів громадян оприлюднені у місцевих засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради. 
Протягом І півріччя 2015 року до виконкому від органів влади вищого рівня надійшло 38 звернень громадян (5% від загальної кількості), проти 34 за звітний період 2014 року. При цьому, з Адміністрації Президента України надійшло 3 звернення; від апарату Верховної Ради – 5; секретаріату Кабінету Міністрів України – 5; Дніпропетровської облдержадміністрації – 23; обласної Ради -2. 
З них вирішено по суті 13,2% звернень, надано роз’яснень – 81,6%, продовжують перебувати на розгляді 2 звернення.
Найбільш важливими проблемами, які турбують мешканців міста, як і раніше, залишаються питання: соціального захисту – 220; комунального господарства та екології – 180; земельних відносин – 105;покращення житлових умов –90; будівництво, містобудування, архітектура, торгівля – 68;. При цьому  вирішено позитивно – 329(43%); дано роз’яснення – 315(41,2%); знаходяться на розгляді - 98(12,9%), відмовлено, переслано за належністю та не підлягає розгляду– 23(3%) .
Виконавчим комітетом вживаються всі можливі заходи для позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників АТО та їх родин, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, пенсіонерів, багатодітних сімей, переселенців, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.
За період з 01.01.2015 року по 30.06.2015 року до виконавчого комітету Новомосковської міської ради надійшло 31 звернення щодо надання матеріальної допомоги сім’ям, члени яких мобілізовані до Збройних сил України або виявили добровільне бажання вступити до Національної гвардії України та беруть участь у АТО, повернулись із зони проведення АТО на лікування, а також які загинули в АТО. Питання по цим зверненням вирішені позитивно. 
У результаті проведеного аналізу слід зазначити, що протягом І півріччя 2015 року відділами, управліннями та службами виконкому здійснювались заходи щодо підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян міським головою та його заступниками. 
Для здійснення оперативного контролю щотижнево керівництву виконкому готується інформація про кількість звернень, які надійшли, та стан їх виконання .
Інформація з питань, які найбільше турбують мешканців міста, а також узагальнена інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному сайті Новомосковської міської ради.
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян систематично заслуховуються на засіданнях виконкому Новомосковської міської ради. 
На виконання листа облдержадміністрації від 22.11.2010р. №99/2010 щоденно електронною поштою до відділу роботи зі зверненнями громадян облдержадміністрації надається база даних «Звернення громадян», щомісячно - звіт про кількість прийнятих звернень.
 
В.о.керуючого справами виконкому О.К. Грудська