Про підсумки роботи із зверненнями громадян в 2016 році по виконавчому комітету Новомосковської міської ради

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 26.02.2016р. №Р-65/0/3-16 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2015 році та її вдосконалення у 2016 році» виконком Новомосковської міської ради приділяє значну увагу роботі зі зверненнями громадян.

У місцевих засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради оприлюднені графіки особистих прийомів громадян і узагальнена інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян .Протягом звітного періоду на розгляд до міськвиконкому від громадян міста надійшло 2142 звернення, що на 11,6% більше, ніж у 2015 році (1894 звернення). З них: 2119 заяви (98,9 % від загальної кількості), 18 скарг (0,8 %), 5 пропозицій (0,2 %). Слід зазначити, що у порівнянні з 2015 роком на 8,5% зменшилась кількість колективних звернень – 184 у 2016 році  проти 190 у 2015. Повторних звернень зареєстровано 19 (проти 16 у 2015 році) що становить 0,8 % від загальної кількості звернень.

До керівництва виконкому протягом 2016 року звернулось 283 громадян (проти 208 в 2015р., що на 0,27 % менше ніж цього року) або 11,0 % від загальної кількості.

Протягом 2016 року до виконкому від органів влади вищого рівня надійшло 67 звернень громадян (0,2% від загальної кількості), проти 118 за звітний період 2015 року.

Громадянами порушено 2142 питання, головними з яких, як і минулого року, залишаються питання: соціального захисту – 556 (25,0% від загальної кількості питань); комунального господарства та екології – 443 (20,6%); покращення житлових умов – 232 (10,8%);земельних відносин – 175 (8,1%).  

При цьому вирішено позитивно 673 (31,4%) питань; дано роз’яснення 1119 (52,24%); відмовлено у задоволенні 57 (2,6%);), не підлягає розгляду відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» - 1; переслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» – 4, на розгляді та довготривалому контролі залишається 245 звернень.

Влада міста велику увагу приділяє розгляду питань, порушених у зверненнях громадян соціально незахищених категорій: "дітей війни" - 42 звернення (проти 63), збільшилась кількість звернень багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 19 звернень (проти 15). Також, у звітному році від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій надійшло 22 звернення (проти 123 у 2015 році).

За період з 01.01.2016 року по 31.12.2016 року до виконавчого комітету Новомосковської міської ради надійшло 401 звернення щодо надання матеріальної допомоги, в тому числі 297 звернень з приводу виділення матеріальної допомоги задоволені.

Як і минулого року, значна увага приділялася роботі зі зверненнями громадян, які надійшли з державної установи "Урядовий контактний центр" (далі - УКЦ). Протягом 2016 року від вищевказаної установи отримано 652 звернення, що в порівнянні з минулим роком менше на 12,0% (2015 р. – 741). В основному, у зверненнях порушені питання: житлово-комунального господарства – 354, що становить 54,3% від усіх звернень до УКЦ; соціального захисту –91 (13,6%); праці і заробітної плати – 5 (0,8%); медицини – 59 (9,05%); житлових питань – 8 (1,2%), освіти – 33 (5,1%), інших питань – 102 (15,6%).

За підсумками розгляду звернень позитивно вирішено – 54 - 8,3%; дано роз’яснення – 590 - 90,5 %. Перебувають на довгостроковому контролі – 8 – 1,2% (з питання надання житла). Відсоток повторних звернень становить – 4,8% або 31 звернення.

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 08 січня 2013 року №Р-3/0/3-13 «Про запровадження роботи багатоканальної телефонної лінії "Контакт-центр "Гаряча лінія облдержадміністрації" у виконавчому комітеті Новомосковської міської ради проводиться системна робота щодо оперативного реагування на вирішення питань, порушених громадянами у зверненнях на гарячу лінію, визначено відповідальну особу, яка забезпечує контроль за своєчасним розглядом цих звернень.

За звітний період з "Контакт-центру "Гаряча лінія облдержадміністрації" до виконавчого комітету надійшло 518 звернень громадян, в порівнянні з 2015 роком більше на 198, або 38,2% (2015р.-320).

Аналіз тематики питань, порушених у зверненнях, свідчить, що домінують питання: житлово-комунального господарства – 280 (54,05% від кількості звернень на гарячу лінію); соціального захисту –136 (26,2%); праці і заробітної плати – 10 (1,9%), медицини – 2 (0,4%);  житлових питань – 3 (0,6%), освіти – 16 (3,09%), інших питань – 71 (13,7%).

За результатами розгляду вирішено позитивно 31 (6,0%) звернення; дано роз’яснення – 479 (92,5%). Перебувають на контролі 8 (1,5%). Повторних звернень 44 – 8,5% від загальної кількості звернень.

У результаті проведеного аналізу слід зазначити, що протягом 2016 року відділами, управліннями та службами виконкому здійснювались заходи щодо підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян керівництвом.

       

                   Керуючий справами                                 Чуднівець А.С.