Про підсумки роботи із зверненнями громадян в 2015 році по виконавчому комітету Новомосковської міської ради

          На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 14.03.2015р. №Р-92/0/3-15 «Про роботу із зверненнями громадян у 2014 році та підвищення її ефективності у 2015 році» виконком Новомосковської міської ради приділяє значну увагу роботі зі зверненнями громадян.

         Протягом звітного періоду на розгляд до міськвиконкому від громадян міста надійшло 1894 звернення, що на 23,3% більше, ніж у 2014 році (1452 зверння). З них: 1873 заяви (98,9 % від загальної кількості), 8 скарг (0,4 %), 13 пропозицій (0,7 %). Слід зазначити, що у порівнянні з 2014 роком на 53,7% збільшилася кількість колективних звернень – 190 у 2015 році  проти 88 у 2014. Повторних звернень зареєстровано 16 (проти 5 у 2014 році) що становить 0,8 % від загальної кількості звернень.

До керівництва виконкому протягом 2015 року звернулися 208 громадян (проти 137 в 2014р., що на 34,1 % меньше ніж цього року) або 11,0 % від загальної кількості.

     У місцевих засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради оприлюднені графіки особистих прийомів громадян і узагальнена інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян .

Протягом 2015 року до виконкому від органів влади вищого рівня надійшло 118 звернень громадян (6,2% від загальної кількості), проти 62 за звітний період 2014 року.

Громадянами порушено 1897 питань, головними з яких, як і минулого року, залишаються питання: соціального захисту – 675 (35,6% від загальної кількості питань); комунального господарства та екології – 453 (23,9%); покращення житлових умов – 210 (11,1%);земельних відносин – 188 (9,9%);  будівництво, містобудування, архітектура, торгівля – 167 (8,8%).

При цьому вирішено позитивно 940 (49,6%) питань; дано роз’яснення 785 (41,4,7%); відмовлено у задоволенні 33 (1,7%);), не підлягає розгляду відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» - 8; переслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» – 4, на розгляді та контролі залишається 124 звернення.

У порівнянні з минулим роком збільшилась кількість звернень від громадян соціально незахищених категорій: дітей війни" - 63 звернень(проти 48), багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 15 звернень (проти 6). Також, протягом звітного року від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій надійшло 123 звернення (проти 30 у 2014 році). Збільшення кількості звернень від вищевказаної категорії зумовлене проведенням на території Донецької та Луганської областей антитерористичної операції.

         При цьому виконавчим комітетом вживаються всі можливі заходи для позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників АТО та їх родин, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, пенсіонерів, багатодітних сімей, переселенців, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

         За період з 01.01.2015 року по 31.12.2015 року до виконавчого комітету Новомосковської міської ради надійшло 585 звернень щодо надання матеріальної допомоги, в тому числі 171 Всі звернення з приводу виділення матеріальної допомоги задоволені.

Як і минулого року, значна увага приділялася роботі зі зверненнями громадян, які надійшли з державної установи "Урядовий контактний центр" (далі - УКЦ). Протягом 2015 року від вищевказаної установи отримано 741 звернення, що в порівнянні з минулим роком більше на 35,2% (2014 р. – 261). В основному, у зверненнях порушені питання: житлово-комунального господарства – 303, що становить 44,5% від усіх звернень до УКЦ; соціального захисту –297 (40,1%); праці і заробітної плати – 9 (1,2%); охорони здоров'я – 45 (6,1%); житлових питань – 4 (0,5%), інших питань – 56 (7,6%).

За підсумками розгляду звернень позитивно вирішено – 12,7%; дано роз’яснення – 86,8 %. Перебувають на довгостроковому контролі – 0,5% (з питання надання житла). Відсоток повторних звернень становить – 2,8 % або 21 звернення.

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 08 січня 2013 року №Р-3/0/3-13 «Про запровадження роботи багатоканальної телефонної лінії "Контакт-центр "Гаряча лінія облдержадміністрації" у виконавчому комітеті Новомосковської міської ради проводиться системна робота щодо оперативного реагування на вирішення питань, порушених громадянами у зверненнях на гарячу лінію, визначено відповідальну особу, яка забезпечує контроль за своєчасним розглядом цих звернень.

За звітний період з "Контакт-центру "Гаряча лінія облдержадміністрації" до виконавчого комітету надійшло 320 звернень громадян, в порівнянні з 2014 роком більше на 70, або 21,9%.

Аналіз тематики питань, порушених у зверненнях, свідчить, що домінують питання : житлово-комунального господарства – 232 (72,5% від кількості звернень на гарячу лінію); соціального захисту –25 (7,8%); праці і заробітної плати – 9 (2,8%).

За результатами розгляду вирішено позитивно 54 (16,9%); дано роз’яснення – 261(81,5%). Перебувають на довгостроковому контролі 5(1,6%) з питання надання житла. Порівняно з 2014 роком зменшилась кількість повторних звернень (13 проти 48).

         Для підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян виконавцями, працівниками загального відділу здійснюється вибірковий зворотній зв’язок з громадянами, завдяки чому на 17 % збільшилася кількість позитивно вирішених питань.

         У результаті проведеного аналізу слід зазначити, що протягом 2015 року відділами, управліннями та службами виконкому здійснювались заходи щодо підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян міським головою та його заступниками.

         Для здійснення оперативного контролю щотижнево керівництву виконкому готується інформація про кількість звернень, які надійшли, та стан їх виконання .

Інформація з питань, які найбільше турбують мешканців міста, а також узагальнена інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному сайті Новомосковської міської ради.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян систематично заслуховуються на засіданнях виконкому Новомосковської міської ради.

На виконання листа облдержадміністрації від 22.11.2010р. №99/2010 щоденно електронною поштою до відділу роботи зі зверненнями громадян облдержадміністрації надається база даних «Звернення громадян», щомісячно - звіт про кількість прийнятих звернень.

 

В.о.керуючого справами виконкому                                             О.К. Грудська